Fotowarsztaty z firmą Samsung

Nie mogłem przegapić takiego wydarzenia! Dzięki fotowarsztatom zorganizowanym przez firmę Samsung Polska nabyłem pewne doświadczenie - zarówno chodzi tu o fotografowanie w studiu, ale również współpracę z modelkami.

Zaczęło się od prezentacji w której przedstawiano w skrócie najważniejsze informacje o firmie Samsung. Skupiona uwaga była również na urządzenia tej firmy: aparaty i tablety. Mówiono między innymi w jaki sposób tablety mogą pomóc w fotografii.

W studiu tablety Samsunga były wykorzystywane jako urządzenie do sterowania zdalnie aparatem, pełniły one także rolę tła jak i dodatkowego oświetlenia dla fotografowanego obiektu. Ale takie techniki wykorzystywano przy fotografowaniu żywności i fotografii reklamowej. Akurat ta część mnie nie za bardzo interesowała. Moją uwagę skupiały piękne modelki i światła lamp studyjnych. Do dyspozycji były dwie modelki: Aneta i Milena oraz charakteryzatorka.

Milena i Aneta w roli motocyklistek

Milena i Aneta raz jeszcze

Milena

Aneta

Aneta raz jeszcze

Modelki nie miały łatwego życia... Zmuszone bowiem były wytrzymać błyski fleszy. Oczywiście były krótkie przerwy podczas których ja zajmowałem się tabletami. Wielki, ponad 12-calowy Galaxy Note Pro niestety okazuje się mało wygodny w kwestii wykorzystywania w pozycji stojącej i w momentach kiedy musimy na przykład coś zanotować na szybko. Ja raczej bym urządzenie wykorzystał do multimediów.. No i oczywiście jako narzędzie do sterowania zdalnego aparatem, bo nie ukrywam, że takowa funkcja jak najbardziej sprawiała by bardziej wygodną pracę nad kadrami.

Fotowarsztaty odbyły się w studiu fotograficznym Huśtawka na warszawskiej Woli (tak - jest tam prawdziwa, tytułowa huśtawka). Trwały 3 godziny i przyznam szczerze, że nie nudziło mi się. W warsztatach tych brali udział osoby organizujące FotoSpacery. To Oni byli współorganizatorami tego przedsięwzięcia. Oby więcej takich ciekawych wydarzeń.

Ze swojej strony dodam tylko tyle, że bardzo sobie cenię urządzenia firmy Samsung. Sam mam smartfona, a i poprzedni też miałem tego samego producenta. To bardzo fajne urządzenia. Złośliwcy jednak twierdzą, że urządzenia Samsunga mają strasznie cukierkowe ekrany (AMOLED-y tak mają) - to fakt, ale kwestia przyzwyczajenia.

Komentarze

  1. Cukierkowe ekrany? Kurde, muszę polizać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie mam dobrego doświadczenia z Samsungiem. Cóż chyba miałem pecha. Poza tym cukierkowe ekrany mnie odstraszały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto co woli. Ja się przyzwyczaiłem. Ogólnie za sprzętami Samsunga takimi jak tablety czy smartfony to jestem na tak. Jeśli chodzi o aparaty nie do końca mnie przekonują.

      Usuń
  3. Stawiam na drugie foto :) Pozazdrościć takich imprez ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jakościowo fajne, ale obie panie na żywo wyglądały korzystniej, niż na Twoich zdjęciach (poza tym ostatnim):) A ze sprzętów samsunga cenię sobie galaxy note 4.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz