Malownicze Tworki

Nie spodziewałem się, że w Tworkach może być tak ładnie. Nie spodziewałem się głównie dlatego, że pogłoski o tym miejscu różne zasłyszałem i niekoniecznie pochlebne, chociaż niekoniecznie też dotyczyły tamtejszego krajobrazu. No i w praktyce początkowo w głowie tworzy się także dziwny obraz.

Lasek, alejka

Ścieżka wzdłuż Stawów Pęcickich
Ścieżka wzdłuż Stawów Pęcickich

Tworki kojarzyły się - i tak jest chyba nadal, ze szpitalem psychiatrycznym. Nie sądziłem też, że to taki dosyć duży kompleks, który dzieli się poniekąd na pewne fragmenty. Jest tutaj las, po którym miło spacerować. Bywają też zwierzęta: widziałem sarnę, ale i wiewiórki biegają po drzewach - z dala od człowieka. Jest tutaj przedszkole, domy mieszkalne i oczywiście sklepiki. No i cmentarz. Prawie jak mini-miasto.

Komentarze