Ogród botaniczny UW

Ogród botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego odwiedziłem ostatnio kilka lat temu, podczas wydarzenia fotograficznego - spaceru i wycieczki po stolicy z aparatem (choć nie tylko) w ręku. To było w 2016 roku - patronatem był Huawei. Wtedy można było przetestować model smartfonu: P9





W weekend postanowiłem wybrać się z rodzinką i pozwiedzać to miejsce po latach - pamiętałem je jako niezbyt duże, więc dzieci nie powinny narzekać, że jest nudno. Niestety doskwierał mi brak obiektywu makro... Musiałem odchodzić nieco dalej żeby uchwycić jakiś konkretny okaz, a w alejkach między roślinnością ciężko było się oddalić nieco do większej odległości. No i mój obiektyw czasami pokazuje swą leciwość: ciężej mu ustawić autofocus - chociażby. Mimo to przedstawiam kilka pstryków.

Komentarze