Przejdź do głównej zawartości

Różowy Maluch

Niestety z powodu chwilowego braku dostępu do zdjęć z kopalni soli w Wieliczce nie jestem w stanie ich opublikować. Na pocieszenie niszczę ciszę wpisem ze świeżym zdjęciem wykonanym dzisiejszego popołudnia.

Maluch reklamujący Sex Shop
\Jak widać na zdjęciu widnieje Maluch - znane wszystkim auto, które obecnie rzadko można zobaczyć na polskich drogach. Ten egzemplarz widuję codziennie. Pewnego dnia powiedziałem sobie: "Muszę go sfotografować". No i w końcu to zrobiłem. Kadr jest jaki jest... Malucha chciałem sfotografować z drugiej strony ulicy - czyli z naprzeciwka, ale niestety barierka uniemożliwia wykonanie takiego (być może ciekawszego) kadru.

Sam Maluch jak widać jest w kolorze, którego nie cierpię... Jak można spaskudzić takie klasyczne, przyjemne autko? Najwidoczniej można, a powyższe zdjęcie niech będzie na to dowodem. Mam nadzieję, że w swoim życiu nie ujrzę spaskudzonego Garbusa - tego starego, klasycznego, zabytkowego.

Komentarze

  1. Klasycznie to dla mnie wyglądały maluchy z lat 70., ewentualnie początku 80., z pięknym chromowanym zderzakiem (przed zmianą na paskudny plastikowy). Ostatnio widziałem taki egzemplarz w świetnym stanie, i to w ruchu, tyle że w Siedlcach. Co nie zmienia faktu, że jeździło się tym strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy jestem, czy sex shop też jest na kółkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, ze jeszcze niejedno spaskudzenie ujrzysz w życiu. A na pewno w TV. Pzdr.
    p.s. Kadr ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Tojav:
    Nie, sex-shop jest w pawilonach obok, chyba trzeba wejść po schodach. Nie wiem do końca, bo ja w takich sklepach nie zaopatruję się. ;)

    @chalupczok:
    Dlatego rzadko oglądam telewizornię ("...naszą wyrocznię..."). :P

    OdpowiedzUsuń
  5. w bieszczadach widziałam ze 3 maluchy na chodzie! szok!
    rozśmieszył mnie ten widok różowego malucha

    OdpowiedzUsuń
  6. To wyobraź sobie, że ja tego różowego Maluszka widuję codziennie. Te różowe autko chyba nigdy nie znika z tego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. mialo byc chyba slodko,rozowo,bajecznie...no i ten napis:) hahahaah

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe.., też mam go w swoich zbiorach. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kłodzka Góra

Jakiś czas temu pokazywałem na blogu Pragę Czeską. Po wycieczce do Czech miałem okazję odwiedzić Kłodzką Górę. Wtedy uświadomiłem sobie, że w górach byłem dawno temu, tak więc wyprawa na ten niezbyt wymagający szczyt cieszyła mnie. Przy okazji byłem we Wrocławiu, ale nie było czasu na eksplorację i robienie zdjęć. Wrocław był tylko przystankiem na nocleg.


Drugiego dnia mieliśmy spływ pontonem. Było całkiem sympatycznie. Zdjęć ze spływu nie posiadam - obawiałem się, że mój sprzęt ulegnie zamoczeniu, a tego bym nie chciał...

Zalew Zegrzyński

Zdjęcie czeka na publikację już od dawna. W sierpniu zeszłego roku wraz z kolegą wybraliśmy się na skromną wycieczkę rowerową nad Zegrze. Pogoda średnio dopisała - było pochmurno, ale nie padało. Nie brałem wtedy lustrzanki - zdjęcie zrobiłem telefonem. 

Ślub Ani i Rafała

Nie są to moje pierwsze ślubniaki. Natomiast uważam, że poprzednie nie nadawały się jakoś szczególnie do publikacji albo po prostu nie posiadałem oficjalnej zgody na możliwość ich publikacji. Czas wreszcie pokazać swoje najnowsze foto-wypociny.
Ja wiem, że zdjęć pokazuję mało, ale jak sami wiecie nie lubię wrzucać zdjęć w hurtowej ilości. Wolę pokazać mniej, a przynajmniej te najbardziej udane i najciekawsze.





Poza zdjęciami zajmowałem się także filmowaniem całego wydarzenia. Filmu nie pokażę, poza tym i tak jest jeszcze na etapie montażu. Nie będę ukrywać, że ciągle się stresowałem, zwłaszcza podczas ceremonii ślubnej.

Dodam na koniec, że chętnie podszkolę się w zakresie zdjęć ślubnych, tak więc raczej chętnie będę przyjmować wszelakie propozycje z tym związane...