Jesień vs. zima

Zima podczas jesieni jest rzadko spotykana, ale ostatnio spadł śnieg i jak zwykle było wielkie zaskoczenie... przynajmniej ze strony mediów. Ja natomiast postanowiłem ten fakt, że mamy krótkotrwałą zimę wykorzystać w następujący sposób: wziąłem aparat i wyszedłem na dwór.

Park Szczęśliwicki / Warszawa - Ochota

Daleko nie chciało mi się wędrować, zresztą i tak nie miałem pomysłu za bardzo gdzie można by wykonać na szybko zdjęcia malowniczych zimowych krajobrazów. Zawsze przychodzą mi na myśl Park Szczęśliwicki. Nie trzeba mnie było długo motywować, żeby ruszyć się akurat tam, bo mieszkam w pobliżu.

I choć zdjęcie wykonałem w kolorze na którym widać na bokach masę śniegu, a głównie w środku kadru jesienne złote barwy jesienne to postanowiłem tą sielankę przekształcić w czarno-biały kadr i dodałem lekką winietę.

Komentarze

  1. Lubię każdą porę roku ale NIENAWIDZĘ wiatru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra i klimatyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowniczo - podobać się!
    PS. Wiatrowi w oczy (obiektyw) mówimy zdecydowane nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi jednak brakuje tu kolorów. Śnieg a na drzewach liście, żółte, pomarańczowe miejscami nawet zielone. Bez kolorów nie widać, że to jesienna zima.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Marcin:
    Rację masz.

    @Przemysław Piotrowicz:
    Dzięki wielkie.

    I am I:
    I śnieżnym kulkom na obiektywach też mówimy "NIE!".

    @WISIEN4464:
    Gusta są różne. Tak to jest w życiu. Ale to w sumie dobrze.

    @chalupczok:
    Dokładnie - kto co lubi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz