Warszawski Roller Coaster

Roller Coaster na Placu Defilad w Warszawie

Komentarze

  1. Kurczę, gdyby nie było zimno jak cholera, to bym nawet na tę karuzelę dla jaj poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, to wymyślili teraz karuzelę dla jaj? to może i ja bym poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie bardzo ładne, mimo że sam 'rollercoaster' dość ubogi :D Bardzo ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. @Marcin:
    Ostatnio też mi się nigdzie nie chce wychodzić. Pogoda odstrasza.

    I am I:
    Nie wiem po co ten "roler kołster", ale z daleko nawet nieźle kontrastuje z PKiN-em.

    @Maciek Brauliński:
    Dzięki. Jak na cenę 15zł (tak słyszałem, że tyle jazda nim kosztuje) to faktycznie dość ubogo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś zawsze było mi ostatnio nie po drodze do niego:) Fajnie, że przynajmniej u Ciebie mogę go dokładniej obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nu, takiego ujęcia nie widziałam, fajne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz