AMZ CitySmile CS 12 LF

Długo zastanawiałem się nad tym czy opublikować to zdjęcie... Po pierwsze: wykonałem je smartfonem, a po drugie: nic nadzwyczajnego nie przedstawia. Stwierdziłem jednak, że może to być ciekawostka dla miłośników komunikacji miejskiej, a przy okazji pomyślałem sobie, że sam przy okazji może dowiem się czegoś nowego i ciekawego.

AMZ CitySmile
AMZ CitySmile CS 12 LF stacjonujący na specjalnej pętli autobusowej na Placu Defilad w Warszawie podczas Nocy Muzeów 2013

Właśnie nie jestem w stanie odpowiedzieć na jedno pytanie... Czy ten autobus w zwykły dzień obsługuje jakąś linię autobusową? Nigdy nie widziałem tego autobusu na stołecznych ulicach, a w bazie o taborze ZTM-u AMZ CitySmile nie występuje. Może ktoś zna odpowiedź na moje pytanie...

Komentarze

  1. Autobus może jest wypuszczany okazjonalnie, tak jak tu, na Noc Muzeów... . Nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie... . Ale, jedno jest pewne: ten jest piękny, bo... uśmiechnięty i pogodny. A zdjęcie... bardzo sympatyczne. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na samochodach, ale podoba mi się ten przód autobusu. Chyba projektowała go artystyczna dusza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się prezentuje. Jeśli tak rzadko widywany - nie dziwię się, że stanowi atrakcje ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne co o nim wiadomo na chwilę obecną - http://phototrans.pl/19,1013,0.html
    Tylko zastanawiające są te barwy Kolei Mazowieckich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja zaś hipoteza jest następująca: Możliwe, że autobus ten niedługo ujrzymy na stołecznych ulicach i ZTM wprowadzi go do swojego aktualnego taboru. Możliwe też, że autobus jest na testach (zasugerował mnie odnośnik, który podał WISIEN4464). Jednak co dziwne mam zdjęcie na którym widnieją dwa autobusy: ten, który widnieje na zdjęciu powyżej - uśmiechnięty AMZ CitySmile; a także Mercedes Citaro. I tu jeżeli chodziło by o ewentualne testy to nie wiem czy była by to słuszna hipoteza, bo Warszawa nie była zazwyczaj raczej skora do testowania kilku autobusów naraz. Pamięta ktoś jak na testach był Mercedes CapaCity? No właśnie - do tego nawiązuję. I tu Warszawa mogła by się skusić na taki ruch - na testy dwóch autobusów, bo trzeba pamiętać, że: to tylko testy (więc miasto nie musi się zgodzić na zakup) oraz ceny pojazdów mogą być stosunkowo niskie, i być może któryś z nich może zostać zakupiony (w bardziej optymistycznym scenariuszu mogą być kupione oba). Jednak hipotezę związaną z testem i ewentualnym zakupem pojazdów "zabija"... no właśnie - malowanie i logotyp Kolei Mazowieckich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, no fajny autobusik. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A może jest tak, że Marszałek Struzik szykuje się na takie atrakcje, jakie mieli swego czasu pasażerowie Kolei Śląskich i to on, a nie Prezydent HG-W testuje ten autobus?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny model autobusu, szczególnie z zewnątrz z tego co się orientuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. A to akurat ma małe znaczenie, że zdjęcie robiłes smartfonem. Jest fajne, fajnie wygląda, kadr jest fajnie skomponowany i tylko to się liczy. A ponadto jest w nim coś więcej: porównanie historii ze współczesnością (mam na myśli niebieskiego "ogórka: w tle) .

    OdpowiedzUsuń
  10. AMZ CitySmaile kursuje na trasie Warszawa-lotnisko Modlin nie wiem w skład jakiego operatora wchodzi ale autobusik ładnie się prezentuje zwłaszcza boczna ściana z szybami w kształcie łuku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz