Ogród Japoński

Ogród Japoński w Parku Szczytnickim we Wrocławiu

Komentarze

  1. Oj pamiętam jakiego pecha miał ten ogród. Otwarto go na wiosnę 1997 a zaraz potem przyszła powódź i wszystko zalało.

    OdpowiedzUsuń
  2. o! Wrocław! Ogród japoński to świetne miejsce do fotografowania :) popełniłam tam ostatnio z 50 zdjęć ;) .. ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe miejsce, sam tam się muszę znowu wybrać ;) Niby mam blisko ale zawsze coś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam, widziałam. Świetne miejsce. :)
    Co do aparatu, sama przez rok (!) byłam wyłączona z fotografowania, także rozumiem co to za ból.
    Szybkiego powrotu do fotek!

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie ;) Podobnie jak i poprzednie zdjęcia. Dodaję do obserwowanych, i zapraszam do siebie: http://zachlysnijsiekadrem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz