Malbork

Każdy będąc w Malborku zapewne był tylko po to by zobaczyć zamek krzyżacki... I zapewne nie chodził po okolicy i nie przyglądał się za bardzo krajobrazowi... Ja przywiozłem ze sobą tak jak wiele osób masę zdjęć samego zamku z zewnątrz, jego wnętrz i detali. Pamiętam, że w Malborku byłem latem i nie miałem wtedy ze sobą aparatu (to były czasy, gdy zepsuł mi się Olympus, a Nikona jeszcze nie miałem). Wycieczka okazała się ciekawa. Bardzo miło to wspominam, bo mieliśmy bardzo fajnego przewodnika, który ciekawie opowiadał i nie zanudzał. Zwiedzanie było dość długie.

I taka ciekawostka: W Windows 7 jest dostępna tapeta z zamkiem w Malborku, ale zapewne to już wiecie...

Malbork
Czym więc robiłem wtedy zdjęcia? Smartfonem. Wtedy miałem jeszcze HTC, dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem Samsunga z "galaktycznej serii" smartfonów.

Komentarze

Prześlij komentarz