PolskiBus

Drodzy Czytelnicy: Z racji tego, że zbliża się majówka chciałem życzyć Wam udanego wypoczynku i dobrej pogody. W środę - 30 kwietnia wyruszam za granicę, wracam w poniedziałek - 5 maja. Przewoźnik, którego wybrałem to cieszący się popularnością PolskiBus. Jechałem już kilka razy PolskimBusem, ale tylko jednopokładowym autokarem, więc mam nadzieję, że może w końcu uda mi się pojechać dwupokładowym pojazdem tego przewoźnika (miałem okazję tylko siedzieć we wnętrzu).

VanHool Altano

Zapewne przywiozę dosyć sporo zdjęć, które będzie trzeba obrobić (a zapewne będę focił w RAW-ach), więc i nie prędko zapewne zacznę coś publikować jednocześnie łamiąc tym ciszę. Tak więc, żeby nie zostawić pustki przed wyjazdem na blogu wyjąłem z archiwum to zdjęcie.

Komentarze

  1. Udanego wypadu zatem i oby był to "piętrus" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to już wróciłeś :) czekamy na zdjęcia :)
    próbowałam robić raz w RAW-ach, ale coś mi nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłem. Zdjęcia pojawią się po edycji. Niestety załapałem się na VanHoola Altano, czyli jednopokładowy autokar.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz