Malá Strana - część 1

Praga czeska w której spędziłem majówkę urzekła mnie i to w takim stopniu, że zamierzam jeszcze tam wrócić... ale kiedy - tego nie wiem. Pogoda mogła by być lepsza. Dopisała tylko pierwszego i ostatniego dnia pobytu, no i w dniu samego wyjazdu było w miarę pogodnie.

Praga ta bardzo klimatyczne miasto. Starówka jest bardzo ładna, ale bardziej urzekła mnie Malá Strana.


Malá Strana - uliczka
Malá Strana - uliczka

Jadąc do Czech byłem oczywiście też przygotowany na spróbowanie piwa i muszę przyznać, że faktycznie browary mają dobre. W tej kwestii nie rozczarowałem się. Czeska wódka też dobra.

Co mnie zdziwiło to fakt, że z Czechami i Czeszkami trudno jest się porozumieć za pomocą języka angielskiego. Tak więc jeśli planujecie wyjazd do Czech to radzę nauczyć się Ich języka.

Komentarze

  1. Praga to piękne miasto - byłem tam wiele razy i nigdy nie mam dość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno z piękniejszych miast w Europie. Czesi niedaleko polskiej granicy mówią po polsku. W Pradze lepiej w naszym języku się nie odzywać, bo nie za bardzo nas lubią. Warto spróbować po niemiecku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że w Pradze za nami za bardzo nie przepadają - słyszałem coś na ten temat. A co do niemieckiego to właśnie musiałem tym językiem trochę się porozumiewać.

      Usuń
  3. O! Takie uliczki to jest to - piękny zakątek. Mam nadzieję, że karty na fotki Ci starczyło ;) Jedyne co nie pasuje do klimatu tej uliczki to kamera monitoringu po prawej, ale to już chyba nie do uniknięcia w dzisiejszych czasach ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, kamerę zauważyłem po jakimś czasie na wyświetlaczu aparatu, ale i tak nie miałbym na to wpływu. Karta pamięci jeszcze ma sporo miejsca wolnego, specjalnie na wyjazd kupiłem o większej pojemności.

      Usuń

Prześlij komentarz