Summer time w Gdańsku

Letnia sielanka powoli dobiega końca - ludzie wracają z urlopów, młodzież szykuje się na pójście do szkoły, a jeszcze inni dopiero planują swój urlop. Z racji tego, że mam jeszcze sporo dni wolnych do wykorzystania planuję jeszcze tydzień odpocząć. Jakoś we wrześniu, ale nie wiem kiedy dokładnie.

Plaża w Gdańsku, Brzeżno
Przyznam, że ostatni weekend był udany, chociaż zmęczył mnie - odbiło się to na moim funkcjonowaniu w pracy w ciągu tygodnia. Jednak warto było wstać w piątek przed piątą...  Tego dnia odwiedziłem Gdańsk i Gdynię. Z tego drugiego miejsca zdjęć się nie spodziewajcie, bowiem nie robiłem tam za dużo zdjęć (zresztą w Gdańsku też). W Gdyni udało się tylko przejechać trolejbusami i zjeść całkiem sensowny obiad w barze mlecznym.

Co do zdjęcia to zrobiłem je w Gdańsku. Kiedyś byłem na plaży w Brzeżnie, ale to było kilka lat temu.

Komentarze

Prześlij komentarz