DTP 2014

Jak co roku tak i w tym odbyła się impreza na którą fani transportu publicznego wyczekują z niecierpliwością. DTP - Dni Transportu Publicznego w tym roku miały miejsce w zajezdni autobusowej Ostrobramska i w zajezdni tramwajowej Praga.

Zdjęcia, które chcę pokazać są ze wspomnianej zajezdni autobusowej. W zajezdni tramwajowej zrobiłem mało, a zarazem średnio ciekawych fotosów. Sama impreza nie obfitowała w jakieś szczególne specjalne atrakcje. Wcześniej nigdy nie widziałem tylko pojazdu od Mercedesa, a dokładnie modelu: Unimog U400.

Chausson - logo od frontu pojazdu

Ikarus 260

Kabina kierowcy w hybrydowym autobusie marki Solaris

Mercedes Conecto G

Solaris Urbino 18 Hybrid

Solaris Urbino 10

Mercedes-Benz Unimog U400

Pojazd firmy Renault straży pożarnej

Asortyment w pojeździe marki Renault - w wozie strażackim

Asortyment w pojeździe marki Renault - w wozie strażackim

I tak wielu okazów nie sfotografowałem, głównie z dwóch powodów: przy niektórych modelach autobusów kręciło się sporo ludzi i trudno było uchwycić jakoś sensownie sam autobus bez ludzi w kadrze, no i sporo egzemplarzy przede wszystkim już widziałem i nie robią na mnie szczególnego wrażenia. To tyle w temacie tegorocznego DTP.

Komentarze

  1. Nowe pojazdy mnie aż tak bardzo nie ekscytują, ale na widok staroci łezka w oku się kręci...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz