Fotowarsztaty z obiektywami Sigma

Ogień - to był temat przewodni ostatnich warsztatów fotograficznych. Podczas zapisów na to wydarzenie można było zarezerwować sobie interesujące nas obiektywy do testów. Niestety, nie każdy dostał ten obiektyw jaki chciał. Mi do testów przypadł obiektyw Sigma 70-200 mm f/2.8. Przyznam szczerze, że możliwości ma spore, a jakość wykonania też stoi na wysokim poziomie. Jedyne co mi przeszkadzało podczas warsztatów to waga obiektywu - był ciężkawy i stał się z czasem mało wygodny.





Niestety byłem zmuszony do robienia zdjęć na wysokich czułościach ISO, bo nie miałem ze sobą statywu. Same warsztaty odbyły się na terenie Fortu Bema w Warszawie. Warsztaty fotograficzne z Sigmą miały trwać 1,5 godziny, ale przedłużyły się do ponad 2-óch godzin. I chociaż warunki do fotografowania były dosyć ekstremalne to warto było przyjść.

Komentarze

  1. No proszę, takie same nazwiska ;) Dzięki za odwiedziny u mnie, ja z chęcią na fb poleciałam polubić, będę podglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widać szumów tak bardzo, świetnie zamroziłeś ogniomistrza. Genialne masz zdjęcie nr 3 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i super jęcia:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie 2 i 3 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie rewelacja!

    Hmm.. może się znasz, error99 w canonie, jak to naprawić? Szukałam na forach, ale nic konkretnego tam nie ma..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że może byćjakiś problem z firmware'm, ale ręki sobie uciąć nie dam. Ja po drugiej stronie barykady - bardziej interesuje mnie sprzęt Nikona, tak więc za bardzo nie pomogę.

      Usuń

Prześlij komentarz