Praski, czarno-biały krajobraz miejski

Witam wszystkich po długiej przerwie. Przerwa długo, bo i nic za bardzo się nie działo. Póki co czekam na pierwszy w tym roku fotospacer. Na warsztaty fotograficzne z Volvo nie udało mi się niestety dostać (nie dostałem odpowiedzi). A szkoda, bo zapowiadało się ciekawie...

Ruina przy rogu ulic Kaleńskiej i Kobielskiej na Pradze

Przyznam, że robiąc to zdjęcie nie postarałem się zbytnio... bo miałem zrobić zdjęcie swoim Nikonem, ale niestety zapomniałem wsadzić do aparatu kartę pamięci. Żebym chociaż miał adapter do microSD to bym skusił się na wyjęcie karty z telefonu. I tak właśnie zamiast zdjęcia z aparatu mam właśnie z telefonu.

Komentarze

  1. Ruderka malownicza, ale mieszkać to bym tam nie chciał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczesny samochód fajnie kontrastuje z tą ruinką. Dobre zdjecie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz