Pies w dziczy

Dawno niczego nie było, w tym Zumy - mojego uroczego psa, który dostarcza masy pozytywnych wrażeń. Od ostatniego wpisu o Zumie minęło sporo czasu i od tego czasu może odrobinę bardziej dojrzała, ma niestety mniejszą kondycję - pomimo tego lubi wychodzić na długie spacery. Kiedyś, gdy była małym i młodym pieskiem cały dzień na dworze potrafił wymęczyć zwierzę. Teraz wystarczy kilkugodzinny spacer i już ma dość.  



No cóż. My ludzie też przechodzimy przez dojrzewanie, rozwijamy się i dzięki temu przechodzimy przemiany. Tak i jest z innymi istotami. Zuma ma już prawie 5 lat! Nawet nie wiem kiedy ten czas minął. Przyznam, że jak patrzyłem na wpis ze zdjęciem z górki przy pętli tramwajowej Tarchomin Kościelny to wydawało mi się, że robiłem je stosunkowo niedawno. Zdziwiłem się, gdy w dacie ujrzałem 2019 rok! 

Komentarze